Operationen klar!!




Klockan 08:00 lämnade vi Mille till narkosläkaren, ett överlämnande som som var fruktansvärt jobbigt. Trösten var att Mille var glad och pigg. Klockan 11:15 ringde kirurgen och berättade att operationen gått bra. Kl 14:00 ringde de ifrån barn intensiven och berättade att vi kunde komma upp. Oavsett hur mycket man försöker att förbereda sej så går det inte att förställa sej hur det känns att se sin son liggade uppkopplad till en respirator och 100 andra slangar som går in och ut ur den lilla kroppen, samt ett stor plåster där man ser vart det gått in.
Bilden av Mille är tagen nu i kväll och han kommer ligga så här några dygn tills han kan andas själv. Vi har suttit  hos honom hela kvällen. Vi får inte sova över där efter som de måste ha full accses till honom om något händer.
Nu ska vi försöka sova lite.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Mats och Maria Liljeberg

Åååhh vad skönt att höra att allt gått så bra. Hoppas ni kan sova inatt så ni orkar med morgondagen. Vi tänker på er mycket och även storasyster Irma och farmor Titti.

Många kramar till er allihopa från oss

2008-11-05 @ 22:49:58
Postat av: Sol Jenny

Oj vilka blandade känslor bilderna på lilla Mille ger. Svårt att förstå hur det skulle vara i er situation... men någonstans måste det vara en stor känsla av tacksamhet.

Jag kan inte låta bli att tänka på min kusin som, när han var ett par månader, låg där Mille nu ligger. Idag är han 18 år.

ta hand om varandra.

Sol Jenny

2008-11-05 @ 23:10:23
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: hanna&henke&edith

Vi tänker på er jättemycket.



Tusen kramar från oss.

2008-11-06 @ 11:51:34
Postat av: Lena

GUD så skönt att allt gick bra! Jag vet precis hur det känns att ha tusen slangar kopplade till kroppen, och jag är vuxen och tyckte det var fruktansvärt, och Mille är så liten och har gått igenom samma sak. Vilken liten fighter!!! jag känner så starkt med honom!!!! kram till er allafrån oss i mora.

2008-11-06 @ 11:54:34
Postat av: Margot

O så glad jag blir av att det gått bra., jag har tänkt på er varje dag..timme...minut..vilken kämpe.!! Kramar från oss alla...

2008-11-06 @ 16:05:47
Postat av: Angelica

Försöker komma på något att säga/skriva, det är svårt att finna ord. Är bara tårögd, tårögd att läsa om all Er oro, alla känslor och all lycka att det gått bra. Ni vet att jag finns för Er!

KRAMAR Angelica

2008-11-07 @ 09:51:30
Postat av: Lisa

Hej!

Lille Mille vilken kille! Skönt att operationen gick bra. Nu kanske ni kan andas ut ett tag. Blir väldigt rörd av att se bilderna på honom... Vi tänker på er allihopa! Kramar Lisa och Gustav

2008-11-07 @ 10:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0