Du är så viktig!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej,



Vad vi vet just nu, så kommer Ville opereras 1 gång. Men det kan hända att man behöver operera klaffarna i lungpulsådern längre fram i livet. Det vet läkarna först när operationen är gjord & dom har sett exakt hur has hjärta ser ut.



Jag hoppas & håller tummarna för Mille & er, att hans operation går bra, så att han orkar med att leka & få vara som vilket barn som helst.



Mvh

Maggan

2012-02-17 @ 23:09:14
URL: http://lillahjartatville.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hej Hej. Jag läste om er och lilla Mille i annonsbladet, kände att jag bara ville skriva en rad till er, och jag finns om ni vill prata. Jag är en tjej på snart 29 år som är född med Transposition och VSD+öppenstående ductus. Gjort 3 katetriseringar i ljumskar och armveck innan ett års ålder och en stor hjäroperation när jag va ett år gammal där dom gick in genom bröstkorgen.

Jag berättar gärna om ni vill veta något.

MVH/Sofia ([email protected])

2012-02-19 @ 16:38:54
URL: http://sofialine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0