Lördag förmiddag

Här kastas man mellan hopp och förtvivlan inför operationen. Innan vi åkte hit så trodde jag att allt skulle kännas lite lättare eftersom man vet vad som väntas, men just nu känns det som en stor nackdel, man vet hur det är att vänta i ovisshet under operationen, man vet att man kommer att vara skräckslagen ända fram tills vi lämnar sjukhuset, och det vissta vi inte förra gången. När jag vakanar på natten är det operationen det första som dycker upp i huvudet, vad kan det bli för komplikationen m.m. Man ältar om och om igen vad som skall göras under operationen, vad det är för syn vi kommer att mötas av på intensiven... Men men, va fan gör man!?!?



Förövrigt så fick vi rum på Ronald McDonald igår, hur bra som helst. Det är skönt för Irma fram för allt som här kanonmöjligheter att leka och träffa nya vänner.
Här är vårat fina rum








Här är även lite fler bilder från veckan som gott.

Redo för kateterisering.


Landtinget design av säng.


Finns det pennor så går det ingen nöd på Irma.

Som jag skrev tidigare så hittade vi en låda med peruker när Mille var på kateterisering.




















Här är en bild på hur jävlig vintern är här i göteborg

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag och Adam sitter på jobbet och skrattar gott åt era "fina" utstyrslar :-))))



Måste bara berätta om min dröm jag hade för några nätter sedan:

Jag drömde att jag kramade Mille hårt när ni var hemma igen - så nu vill jag att ni är lika starka som vanligt och skyndar er hem - så att min dröm kan besannas!



Vi finns med er hela tiden.



Tusen kramar och pussar från oss alla.

2009-02-28 @ 12:23:42
Postat av: Lisa, Gustav och Siri

Vi både skrattar och gråter åt ert senaste inlägg. Vilka tokiga peruker, kanske någon av frisyrerna som passar nästa gång ni går till frissan?

Jag undrar om ni får något samtalsstöd från någon på sjukhuset? Ni vet att ni kan ringa närsomhelst om ni behöver vårt stöd, även om det är mitt i natten. Förstår att det är jättetungt med all väntan och ovissheten, men ni kommer att klara det och sen när det är över får ni pusta ut, då får vi ta hand om er.

Hoppas ni kan sova inatt så att ni får nya krafter.

STORA kramar Lisa o co

2009-02-28 @ 18:30:30
Postat av: Lisa, Gustav och Siri

Vilka teaterapor ni är förresten! Skrattar gott åt bilderna, och rummet ni fått var ju jättefint, skönt att ni fick bo där igen.

kram igen

2009-02-28 @ 18:36:23
Postat av: Malin Elfquist

Håller tummarna!



Måste även tillägga att jag tycker att ni var väldigt fina som Bröderna Fluff :)



2009-02-28 @ 19:54:37
Postat av: Sol Jenny



Underbara peruker ni visar upp. Gillar verkligen den ENORMA "mickfrillan".

Kommer som vanligt att följa eran resa, varje dag. Jag önkar att det fanns något vi kunde göra för att minska eran oro och hjälpa er igenom dessa dagar. Tyvärr är det inte så mycket, men vi finns här och håller alla tummar vi har och tänker på er.

Kramar från

Kalle, Ebba, Jon och Jenny

2009-03-01 @ 10:11:34
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0